Review album de nuntă Shutterfly

Această postare face parte din a noastră seria de recenzii album de nunta, unde oferim feedback sincer despre cele mai populare albume de nuntă disponibile astăzi. Pentru a vedea toate postările noastre de recenzie a albumelor de nuntă, clic Aici.

Watunci am început recenzia mea despre Albumele de nuntă ale lui Shutterfly, Nu îmi primisem încă albumul fizic prin poștă. Și să fiu sincer, recenzia mea nu avea să fie atât de grozavă. Aveam de gând să vă spun despre ce durere mi s-a părut că este software-ul, și cât de ridicol de scump am crezut că este albumul (chiar și cu reducerile nesfârșite de la Shutterfly). Dar se dovedește, asta nu este deloc povestea pe care vreau să ți-o spun.

Vreau să spun, da. Toate aceste lucruri sunt adevărate. Și având în vedere cât de uriaș și bine finanțat este Shutterfly, Sper că își vor arde software-ul de creare a albumelor și vor începe de la capăt. Dar despre ce vreau cu adevărat să vă spun este cât de uimitor albumele lui Shutterfly sunt. După cum se dovedește, imprimarea lor foto este cea mai bună din biz (cel puțin din ceea ce am testat până acum. Puteți vedea întreaga noastră serie de recenzii a albumelor de nuntă Aici.)

A couple sitting on a couch flipping through an album.

Al lor albume de nunta sunt uriașa varietate profesională de tip laic plat din vechime, ceea ce înseamnă că nu sunt ieftine. Dar daca tu (sau mama ta) caută un album mare, cu o calitate uimitoare, acesta este cel mai bun preț pe care îl veți obține. Și spre deosebire de a-ți obține albumul de la un fotograf de nuntă, veți avea, de asemenea, o mulțumire aproape instantanee, cu livrarea lor super rapidă.

La care se adauga, Shutterfly oferă o caracteristică care s-ar putea să vă ofere tot ce este mai bun din ambele lumi. Pentru $9.99 (Știu, Am crezut și că a fost o greșeală de tipar) ei vor proiectează albumul pentru tine. Nu am testat această caracteristică, așa că nu vă pot spune cum ar funcționa. Bănuiesc că dacă standardele tale sunt mai puțin exigente decât ale mele, este o soluție bună... și dacă se întâmplă să fii la fel de pretențios ca mine, s-ar putea să nu funcționeze. Dar este gratuit dacă nu comanzi albumul, deci merită testat.

Shutterfly RECENZIE ALBUMULUI DE NUNTĂ

Preț: Lși suntem cu adevărat sinceri în privința asta. Albumele de nuntă ale lui Shutterfly nu sunt ieftine. În timp ce puteți obține una dintre cărțile lor foto premium pentru preajmă $175, lucrurile cu adevărat bune, alias un album de nuntă cu montare încasată va începe oriunde $400-$600 înainte de reduceri (puteți compara diferențele de calitate Aici.) Și acest număr va crește destul de repede dacă doriți să includeți o mulțime de fotografii sau să vă actualizați opțiunile de copertă. Cu toate clopotele și fluiere, inclusiv o husă de piele și margini de folie, un album de 8″x8″ (cele mai mici pe care le oferă) intră puţin peste $900. Și un album de 11″x14″ cu aceleași caracteristici este de aproximativ $1,500. Vestea bună este că Shutterfly oferă aproape întotdeauna coduri de reducere, deci dacă rezisti pentru a 40% sau 50% cod off, va reduce prețul de la „omfg” ​​la pur și simplu „scump” (iar reducerile sunt aplicate automat coșului dumneavoastră, astfel încât să puteți vedea prețul actualizat în timp real.) Toate acestea spuse, dacă sunteți în căutarea unui album de nuntă de calitate superioară, care va dura pentru vârste, Shutterfly este probabil cel mai bun preț pe care îl veți obține.

Cost pe pagină: $30 minim, de obicei reduse

Calitate generală a cărții: A+

Sincer, Nu aveam așteptări foarte mari de la acest album de nuntă. Shutterfly nu are fotografii de lux ale produselor, nici nu petrec o tonă de timp descriindu-și produsele în detalii vii. Ei au descris albumul ca un „album profesional cu montare incastrata”, dar nu există un standard real de marketing în lumea albumelor de nuntă, așa că știam că asta ar putea însemna aproape orice.

Dar Shutterfly nu se încurcă. Când se spune „album profesional cu montare încasată”, ei vorbesc serios. Când a sosit albumul, Am fost uimit. Cântărește – și nu glumesc de tine – zece kilograme. Din moment ce tocmai cream un produs de testare, Am folosit fotografii de la o ședință foto de familie. Asta înseamnă A) Am cel mai luxos album al unei ședințe foto de familie care există în afara unei reședințe Kardashian, și B) Albumul foto de nuntă va conține probabil mai multe fotografii și va cântări semnificativ mai mult de zece kilograme.

Și albumul nu este doar greu. Este de înaltă calitate. Old school de înaltă calitate. Este genul de album pentru care ți-l vând fotografi profesioniști mai multe mare. Cu reduceri, este posibil ca acest album să te coste mai mult ca un singur miar.

Fotografie de sus a unui album deschis pe o masă cu articole pentru micul dejun.

Ușurința generală de utilizare a software-ului: D

Care e siretlicul? S-ar putea să întrebi. De ce pot obține un album de nivel profesional de 3.000 USD pentru doar 1.000 USD cu Shutterfly? Bine. O să-ți spun. Notele mele de la crearea proiectului spun, „Mă face să vreau să mor.” Asta pentru că am petrecut o oră și jumătate selectând fotografii pentru proiect, și apoi totul s-a șters brusc. De ce? nu ti-as putea spune.

Dincolo de asta, odată ce am depășit cele zece spread-uri furnizate pentru mine în șablonul de album, A trebuit să adaug pagini pe rând. A făcut ca procesul de construire a albumului să pară nesfârșit, ceea ce nu era bine, pentru că software-ul mă supăra atât de mult.

O persoană stă pe un fotoliu în timp ce se uită printr-un album de nuntă.

Încărcarea fotografiilor: Încărcările de fotografii cu Shutterfly sunt destul de simple. Nu vă permit să încărcați direct din Dropbox, pe care o prefer, dar permit încărcări din Google Foto, instagram, și Facebook. Și dacă ați făcut vreodată un album Shutterfly înainte, fotografiile tale sunt salvate în contul tău, ceea ce face mai ușor dacă doriți să faceți lucruri precum albume părinte în continuare.

Calitatea designului: C

În afară de lupta mea cu software-ul (și în mai multe puncte, Aproape că mi-am aruncat laptopul pe fereastră), Nu am fost deosebit de impresionat de layout-urile oferite de Shutterfly. Având în vedere că construiam un album foarte scump care va rezista testului timpului (Serios, strănepoții mei vor avea probabil încă acest album în posesia lor) ai crede că ar oferi clasic, amenajări atemporale.

Ei nu.

Aspectele lui Shutterfly au o senzație foarte de album de însemnări. Aspectele pe care doream să le folosesc au fost ascunse. Și cel mai enervant, de fiecare dată când mă duceam să adaug o pagină, Shutterfly a selectat un aspect la întâmplare, și a trebuit să intru și să-l schimb. Fiecare. Singur. Timp.

Un album deschis se află lângă un bar.

Calitate coperta & Opțiuni: B

Când îmi concepeam albumul, opțiunile pentru coperta albumului au fost destul de limitate. Pe scurt: fotografie, fotografie cu o manta de praf, țesătură neagră, piele neagra, lenjerie albă. Păreau bougie, dar nu deosebit de modern sau inspirat (au oferit imprimare în relief, deşi, deci e frumos). in orice caz, de când mi-am făcut albumul, Shutterfly a adăugat o opțiune de acoperire acrilică la amestec, care este un fel ca o versiune subțire a lor blocuri foto acrilice. Și până acum, sunt singura companie pe care am văzut-o oferind această opțiune.

Calitatea fotografiilor imprimate în album: A++

Să trecem la chinuri de alamă. Calitatea fotografiei din acest album este cu adevărat uluitoare. Îi părăsește pe fiecare dintre concurenții săi (chiar și mărcile de lux, precum Artifact Uprising) în praf. Nu pot spune destule lucruri bune despre fotografii, sau să transmită corect în cuvinte cât de uimitoare sunt. Fiecare lucru din calitatea culorii, la claritate, la hârtia folosită este cea mai bună pe care am văzut-o vreodată. Este atât de bine încât s-ar putea chiar să mă lupt cu software-ul într-o altă zi.

Precizia generală a culorii: A++

Unde eram noi în efuziune? Precizia culorilor este ceva cu care se luptă multe companii de albume, chiar și cele de lux. Culoarea este adesea puțin prea închisă, sau tonul este ușor dezactivat, sau imprimarea fotografiilor pur și simplu nu se simte atât de clară. Shutterfly practic face o treabă perfectă reproducând fotografii (și în format uriaș). Calitatea fotografiilor compensează o mulțime de păcate... poate chiar o oră și jumătate de selecție a fotografiilor care a fost ștearsă brusc.

Scorul general al albumului de nuntă Shutterfly: B

Dacă cauți o școală veche, album foto de înaltă calitate, și nu vrei să plătești o avere reală, Shutterfly ar putea fi pentru tine. Sau dacă vrei cu adevărat (într-adevăr) calitate foto bună, asta ar putea fi. Am găsit software-ul atât de frustrant, iar produsul este atât de scump, că mă așteptam să-i dau lui Shutterfly o notă de eșec. Dar se dovedește, au unul dintre cele mai bune produse de pe piață. Acum, dacă mi-ar putea oferi opțiuni de huse de in colorate cu relief metalic (și, ştii, reparați software-ul lor), am fi stabiliti.

Această postare face parte din a noastră seria de recenzii album de nunta. Pentru a vedea mai multe postări de recenzii ale albumelor de nuntă, clic Aici.

Această postare nu este sponsorizată, in orice caz, am primit un album gratuit de la Shutterfly, mai ales pentru că nu suntem făcuți din bani și nu ne putem permite să cumpărăm o duzină $300 albume de nunta (și cu siguranță nu o duzină $1,500 albume). Ca întotdeauna, monetizăm unele dintre linkurile de pe site-ul nostru, deci, dacă alegeți să faceți o achiziție din oricare dintre recenziile noastre de albume, APW poate primi un comision. APW trimite numai la produse și servicii care vor adăuga valoare publicului nostru. Toate opiniile sunt ale noastre. Pentru a arunca o privire la toate recenziile albumelor noastre, puteți face clic Aici sau căutați recenzii album de nuntă.

Facebook
Stare de nervozitate
LinkedIn